10 Mar 2017

BETUL... Ini Kisah Saya Sendiri


Memang aku dah boleh mengagak pasti akan ada yang bertanya.. "Ini kisah betul ke novel ni?"

Sebab apa? Kerana kisah hidup aku memang macam novel. Sejak dulu rakan-rakan dan keluarga pernah berkata, "Awa kisah kau ni patut di buat novel tau" dan aku hanya tersenyum. Mungkin sebab itu aku mula berminat dalam bidang penulisan dan suka menulis dengan menggunakan bahasa yang agak santai dan mudah di fahami.

Bagi korang yang sudah boring membaca novel yang banyak di ilhamkan dari imaginasi, bolehlah ikuti episod demi episod kisah suka duka hidup aku sendiri yang telah pun aku publishkan setiap pagi sejak 3 hari yang lalu. Boleh baca DI SINI

Cuma satu saja, tolong jangan sesekali printsceen atau copy paste mana-mana bahagian di dalam penulisan kisah hidup aku ini dalam apa cara sekalipun. Sila hormati privacy aku sebagai tuan punya kisah. Ingat ya, ini kisah benar hidupku sendiri bukannya satu kisah imaginasi jadi sila hormat pada empunya diri.

Harap Maklum...

Moga suka duka hidupku dapat memberi pengajaran pada orang lain, ameen.

Kongsikan

Artikel Berkaitan

BETUL... Ini Kisah Saya Sendiri
4/ 5
Oleh

Langgan Menerusi Email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk langganan.

19 comments

Tulis comments
avatar
10 March 2017 at 13:46

salam singgah di Hari Jumaat....^^

Reply
avatar
10 March 2017 at 13:57

terima kasih sudi singgah. salam perkenalan :D

Reply
avatar
10 March 2017 at 13:59

CCL dh baca 3 episod pejalanan hidup sishawa ... teruskan dgn episod seterusnyaa

Reply
avatar
10 March 2017 at 14:05

part seterusnya dah ready, InshaaAllah sis akan publish 1 episod setiap hari. :D

Reply
avatar
10 March 2017 at 14:21

Wah...kena 'undur ke belakang' ni untuk baca kisah Awa... :)

Reply
avatar
10 March 2017 at 16:55

Pada awalnya saya tahu itu memang kisah sis, sebab gaya penceritaan dan kepercayaan kepada sis Hawa... Sebab awal-awal sis dah mention cerita diri sendiri kan... Teruskan dengan episod seterusnya....

Reply
avatar
10 March 2017 at 16:59

terima kasih atas kepercayaan dan sokongan yang di berikan.. terharu kita :D

Reply
avatar
10 March 2017 at 17:12

Seronok baca, suspennnnn ja memanjang....

Reply
avatar
10 March 2017 at 18:10

Hidup kita sbgai manusia memang penuh dengan suspen :D

Reply
avatar
11 March 2017 at 10:38

wak baru baca part yg dh smpi puduraya tuu., tahun bila tuu? skrg puduraya dh takdok, dh jd pudu sentral ., ;p

Reply
avatar
11 March 2017 at 11:42

tahun 2000 wak. Lama dah. sudah 16tahun masa berlalu huhu...

Reply
avatar
11 March 2017 at 20:13

betul..boleh buat drama jugak..hehe

Reply
avatar
11 March 2017 at 21:59

best baca sis, insyaAllah sy akan amanah x copy paste story sis

Reply
avatar
11 March 2017 at 22:06

hrp2 jangan la ada yang ciplak buat drama tnpa pengetahuan sis.. hahaha. but honestly kisah sis ni memang pelik betul la

Reply
avatar
11 March 2017 at 22:08

terima kasih Nour. Memang berhajat betul nak jadi penulis novel tapi sampai sekarang tak kesampaian. So tulis kisah sendiri di blog je la :D

Reply
avatar
13 March 2017 at 01:08

takpa, pelan-pelan. manatau satu hari nanti akan terbitkan novel, ammmen 😄

Reply
avatar
13 March 2017 at 06:33

rezeki Allah kan? ameen :D

Reply
avatar
13 March 2017 at 16:46

aida lom start baca...
ari ni bw secara rawak dulu entry hawa yg lain :)

Reply

Tiap baris kata boleh mencerminkan sikap si penulisnya dan terima kasih banyak di atas komen baik anda.